مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

نحوه کالیبره یا تنظیم ترازوی AND سری SJ-WP

کالیبره ترازو در جهت دقیق نشان دادن وزن بسیار اهمیت دارند. دقیق نشان دادن وزن برای یک ترازوی آزمایشگاهی  یا ترازو طلافروشی و انواع ترازوها با فعالیت های مختلف مهم هست و در صورت رعایت نشدن می تواند ضر مالی داشته باشد. کالیبره کردن یعنی تنظیم ترازو با یک جسم دقیق تا ترازو دقیق کار کند. هر ترازویی هر چند وقت یک بار و هر وقت که مکان ترازو تغییر می کند باید در همان مکان کالیبره و تنظیم شود. ترازوهای کالیبره اتومات به صورت اتومات و با یک سنگ داخلی کالیبره می شوند ولی هر ترازوی کالیبره دستی با یک سنگ با وزن خاص مربوط به آن ترازو کالیبره می شود.

در این مطلب  کالیبره ترازوهای AND  سری SJ-WP  که شامل دو مدل SJ3000WP و SJ30kWP می باشد رو به صورت تصویری توضیح میدیم.

این سری ترازوها در 2مدل با دقت های یک  گرم و یک دهم گرم موجود هستند که ترازوهای دقت 1 گرم دارای ظرفیت 30 کیلوگرم  و ترازوهای دقت 0.1 گرم  دارای ظرفیت 3000 گرم می باشند. این مدل ترازو ها ضدآب هستند و IP67 هستند. جهت مشاهده این سری ترازوها و دانستن قیمت و مشخصات و خرید به فروشگاه اینترنتی کوه نور مراجعه کنید.

در عکس ها ترازوی SJ3000WP را با هم کالیبره می کنیم  برای ترازوی SJ30kWP   هم مانند زیر عمل کنید :

ترازو را روشن می کنیم .

دکمه Sample را چند ثانیه نگه می داریم تا بر روی صفحه cal بیاید

سپس دکمه tare رو میزنیم تا روی صفحه cal 0 بیاد یک بار دیگه دکمه tare رو بزنید تا روی صفحه عدد بیاد.

وقتی عدد اومد وزنه مورد نیاز رو روی کفه ترازو میزاریم . (( برای مدل sj3000 به سه کیلوگرم وزنه احتیاج هست و برای مدل sj30k به سی کیلو گرم وزنه احتیاج هست )) بعد از اینکه وزنه رو گذاشتیم وقتی علامت دایره گرد مشکی سمت چپ نمایشگر اومد دکمه tare رو میزنیم

وقتی END اومد یعنی ترازو کالیبره شده . وزنه ها رو بردارید و ترازو رو خاموش روشن کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *