مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

ترازوی آزمایشگاهی

قطعا هر آزمایشگاهی برای اندازه گیری نمونه های خود به ترازوی آزمایشگاهی احتیاج دارد . دقت ترازو ها برای آزمایشگاه ها با توجه به حساسیت کاری که انجام می شود انتخاب می شوند . معمولا ترازوهای آزمایشگاهی  در دو دسته  ( Analytical ) و ( Precision )  قرار می گیرند . که ترازو های Analytical ترازو هایی با دقت بالاتر و محفظه دار ( دقت های یک هزارم و یک ده هزارم و یک صد هزارم گرم و … ) می باشند و ترازوهای Precision ترازوهای با دقت کمتر رومیزی و بدون محفظه ( دقت های یک گرم و  یک دهم گرم و  یک صدم گرم ) می باشند.

 

در انتخاب ترازوی آزمایشگاهی چندین مورد رو  می تونید در نظر بگیرید : 

اول از همه باید ترازویی با دقت و ظرفیت مورد نیاز کار خود انتخاب کنید . داخل فروشگاه کوه نور انواع ترازو ها با دقت و ظرفیت مختلف وجود دارد.

سپس باید ببینید چه امکاناتی برای ترازو لازم دارید .

اگر نیاز دارید از طریق ترازو چگالی بدست بیاورید داخل مشخصات ترازو بررسی کنید که قابلیت نصب کیت دانسیته یا قابلیت زیرکش داشته باشد.

اگر می خواهید ترازو رو به کامپیوتر وصل کنید پورت های اتصال ترازو رو بررسی کنید . پورت استاندارد جهت اتصال به کامپیوتر پورت rs232 می باشد که به شکل سریال یا پارالل روی ترازو هست. حتما کابل مربوطه جهت اتصال ترازو رو به کامپیوتر رو از خود فروشنده ترازو بخرید .

بهتر هست همراه با ترازو یک عدد  وزنه جهت کالیبراسیون ترازو تهیه نمایید . چون ترازو ها با جا به جایی کالیبرشون بهم می خوره پس بهتره توی محل خودتون ترازو رو حتما کالیبره نمایید. جهت انتخاب وزنه مناسب از فروشنده ترازو مشورت بگیرید . بهتر هست برای ترازوهای دقت 4 رقم اعشار و 5 رقم اعشار ترازوی اتوکالیبره بگیرید که خودش اتومات کالیبره می شود و نیاز به وزنه ندارد.

اکثر آزمایشگاه ها با واحد گرم (g) کار می کنند ولی اگر واحد وزنی خاصی مانند قیرات یا انس یا گرین و …. می خواهید داخل کاتالوگ ترازو چک کنید که داشته باشد.

ضمانت و خدمات پس از فروش در خرید ترازوی آزمایشگاهی بسیار مهم هست . با توجه به این که ترازوهای آزمایشگاهی خوب گران هستند باید قابل تعمیر باشند تا اگر مشکلی برای ترازو پیش آمد با هزینه اندک دوباره درست شود .

پیشنهاد اول ما ترازوی آزمایشگاهی AND هست که مدل های اصل ژاپن آن از لحاظ دقت و تکرارپذیری و خدمات پس از فروش بهترین هستند .بعد از اون ترازوهای AND سری Mediscale  کیفیت خوبی دارند . داخل فروشگاه کوه نور می تونید انواع این ترازو ها رو با هم مقایسه کنید و همچنین تلفنی از ما مشورت بگیرید تا بتونید ترازوی مورد نیاز خود رو با بهترین قیمت تهیه نمایید .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *