مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

معرفی شرکت AND ژاپن

شرکت AND ژاپن تولید کننده انواع دستگاه های پیشرفته اندازه گیری ,آنالیزگر, تست های پزشکی , نمایشگر , نرم افزارهای پزشکی و آنالیزگر و… می باشد در زمینه های پزشکی و آزمایشگاهی و صنعتی و … فعالیت می کند . این شرکت کارهای بزرگی نیز در جهت پیشرفت در دستگاه های پزشکی داشته است و دارای مهندسان مجرب و دانشمندانی بزرگ در این زمینه هست .

ترازوی AND

کارخانه اصلی این شرکت بزرگ در کشور ژاپن ( توکیو ) می باشد و در سال 1977 میلادی شروع به کار کرد .

رئیس AND آقای Hikaru Furukawa می باشد.

AND در کشور های آمریکا , کره جنوبی , روسیه , آلمان , چین , استرلیا , هند و اندوزی نیز کارخانه دارد و فعالیت می کنند. جهت مشاهده اطلاعات دقیق شعبه های and در جهان به لینک زیر مراجعه کنید.

نمایندگی های AND در جهان

ترازوی AND

ترازوی AND ژاپن در ایران 

کیفیت بالای محصولات AND باعث شده در تمام دنیا از محصولات این شرکت استفاده کنند. در ایران نیز از محصولات این شرکت استفاده می شود. در ایران یکی از محصولات این شرکت یعنی ترازوهای دیجیتالی و حساس شرکت AND مورد استفاده هست و محبوبیتی بالایی دارد  . میشه گفت  در ایران تقریبا 50 درصد آزمایشگاه های کشور از ترازوهای AND ژاپن برای اندازه گیری استفاده می کنند و  بالای 90 در صد از طلافروشی ها و جواهر فروشان از ترازوهای AND  ژاپن  استفاده می کنند ! . به طور قطع ترازوی AND محبوب ترین ترازوی دیجیتالی حساس در ایران می باشد.

گروه بازرگانی کوه نور این افتخار را دارد که  به عنوان نماینده فروش از این شرکت  , انواع ترازوهای AND را در ایران پخش می کند . همچنین خدمات پس از فروش و تعمیرات این ترازوها هم توسط مهندسین کوه نور انجام می شود.

تلفن جهت مشاوره یا خرید ترازوی  AND ژاپن : 66900168-021

فروشگاه اینترنتی کوه نور : مشاهده و خرید ترازوی AND

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *