مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

کالیبره یا تنظیم ترازوی AND مدل HT120

امروز نحوه کالیبره و تنظیم کردن ترازوی پرتابل AND مدل HT120  رو به صورت تصویری براتون میزارم.

این ترازو جزو ترازوهای قابل حمل شرکت AND ژاپن می باشد که دقت آن 0.01 گرم می باشد و تا ظرفیت 120 گرم می تواند وزن کشی کند.

کالیبره ترازو در جهت دقیق نشان دادن وزن بسیار اهمیت دارند. دقیق نشان دادن وزن برای یک ترازوی آزمایشگاهی  یا ترازو طلافروشی و انواع ترازوها با فعالیت های مختلف مهم هست و در صورت رعایت نشدن می تواند ضر مالی داشته باشد. کالیبره کردن یعنی تنظیم ترازو با یک جسم دقیق تا ترازو دقیق کار کند. هر ترازویی هر چند وقت یک بار و هر وقت که مکان ترازو تغییر می کند باید در همان مکان کالیبره و تنظیم شود. ترازوهای کالیبره اتومات به صورت اتومات و با یک سنگ داخلی کالیبره می شوند ولی هر ترازوی کالیبره دستی با یک سنگ با وزن خاص مربوط به آن ترازو کالیبره می شود.

جهت تنظیم ترازوی HT120 به یک وزنه 100 گرمی دقیق  (از کلاس M1 یا F2 یا بالاتر )  نیاز داریم.

مراحل زیر را دنبال کنید.

ترازو را روشن کنید.

در زیر ترازو قسمت جلویی آن یک درپوش هست که به صورت کشویی باز می شود. درپوش را باز کنید سپس دکمه زیر درپوش را یه بار فشار دهید. بر روی صفحه نمایش CAL ظاهر می شود.

 

سپس دکمه RE ZERO رو بزنید و صبر کنید صفحه نمایش CAL 0 را نشان دهد. سپس یک بار دیگه دکمه RE ZERO رو بزنید تا روی صفحه CAL 100 نمایش داده شود.

اکنون 100 گرم وزنه بر روی کفه قرار دهید سپس دکمه RE ZERO رو بزنید.

CAL روی ترازو شروع به چشمک زدن می کند. صبر کنید تا END بیاید.

وقتی END آمد کالیراسیون ترازو انجام شده است. وزنه را بردارید و درپوش را سرجاش بزارید و ترازو رو خاموش روشن کنید و استفاده کنید

 

در صورتی که نتوانستید کالیبره کنید یا به ارور خوردید با همکاران ما جهت مشاوره تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *