مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

عیب یابی ترازوهای سری GF

سلام . ازین به بعد هر سری درباره عیب یابی ترازوهای AND براتون میگم.

این سری عیب یابی ترازوهای سری GF که شامل مدل های GF200 – GF300 -GF600 – GF800 – GF1000 – GF2000 – GF3000 – GF4100 – GF6100 می شود .

اگر ارورهای زیر زیر بر روی صفحه نمایش ترازو آمد :

ERROR1 : این خطا بیشتر مربوط به شرایط محیطی ترازو می باشد . ممکن است جریان هوا روی تاثیر بگذارد و این خطا بیاید یا ممکن است کفه ترازو به درستی قرار نگرقته باشد. د صورتی که با رعایت نکات فوق همچنان با این خطا مواجه شدید ترازو را کالیبره کنید اگر بعد از کالیبره باز هم این خطا نمایان شد پس لودسر ترازو مشکل دارد که برای تعمیر باید ارسال شود.

ERROR2 : در صورتی که وزنه ای بیش از ظرفیت ترازو بر روی آن بگذارید امکان دارد به این خطا بخورید . این کار آسیب جدی به لودسر ترازو می زند. سریعا روی کفه ترازو رو چک کنید تا فشای به ترازو وارد نشود. بعضی مواقع مشکل در برد ترازو نیز باعث نمایان شدن این ارور می شود.

CAL E :  اگر هنگام کالیبره ترازوی وزنه ای سنگین تر از آن چه ترازو لازم دارد بگذارید با این خطا مواجه می شوید. دکمه CAL رو بزنید و از اول عملیات کالیبره رو با وزنه سبک تر امتحان کنید.

CAL E- : اگر هنگام کالیبره ترازوی وزنه ای سبک تر از آن چه ترازو لازم دارد بگذارید با این خطا مواجه می شوید. دکمه CAL رو بزنید و از اول عملیات کالیبره رو با وزنه سنگین تر امتحان کنید.

E : نمونه ای سنگین تر از حداکثر ظرفیت ترازو بر روی کفه می باشد. آن را بردارید.

E- : ;کفه ترازوی بر روی آن نیست . کفه را بر روی ترازو بگذارید. در صورتی که کفه ترازو بر روی آن باشد و چیزی هم بر روی آن نباشد و باز هم این ارور بر روی صفحه نمایش ترازو بیاید . ترازو را کالیبره کنید اگر همچنان این ارور بر روی صفحه نمایش بود احتمال زیاد لودسر ترازو شکسته است که برای تعمیر یا تعویض آن باید اقدام کنید.

FUL ( چشمک زن ) : حافظه ترازو پر شده است آن را به وسیله انتحاب دستور CLR در data memory  پاک کنید.

 

در صورت حل نشدن مشکل با ما جهت راهنمایی یا  تعمیر ترازو تماس بگیرید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *