مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

ترازو جواهرات

وزن کردن جواهرات قیمتی و سنگ های قیمتی نیاز به ترازویی دقیق دارد. جواهراتی از قبیل برلیان و الماس و یا سنگ های قیمتی مانند یاقوت , زمرد , عقیق , توپاز , یشم , آمیتیس , آکوا , تانزانیت , تورمالین و …..

برای وزن کردن این دسته از جواهرات از ترازوهای با دقت 0.001 گرم یا همان یک میلی گرم استفاده می شود. اکثرا جواهرفروشان به ترازوی ظرفیت بالایی برای وزن کشی احتیاج ندارند و حتی ظرفیت 20 گرم نیز برای این کار کافی می باشد ولی گاهی برای گرفتن موجودی دقیق سنگ ها از ترازوهای با ظرفیت بالاتر استفاده می کنند.

شرکت Tanita ژاپن دو ترازو با ظرفیت های 20 گرم و 100 گرم (100 قیرات و 500 قیرات ) فقط مخصوص جواهرات ساخته است. این ترازوها به علت کفه کوچیکتر و کوچک بودن محفظه آن به عنوان ترازو آزمایشگاهی شناخته نمی شوند و معمولا برای همین جواهرات استفاده می شوند. همچنین واحد کشیدن جواهرات بر حسب قیرات می باشد که به صورت اتوماتیک وقتی ترازو را روشن می کنید به صورت قیرات وزن کشی انجام می شود و برای کشیدن با واحد گرم می توان حالت آن را با دکمه mode تغییر داد.

ترازوی TANITA ژاپن دقت 1mg و ظرفیت 500 قیرات

ترازو TANITA ژاپن دقت 1mg و ظرفیت 100 قیرات

همراه با این ترازوها یک سنگ کالیبره دقیق نیز وجود دارد که هنگام به هم خوردن تنظیم ترازو از آن استفاده می شود. کاتالوگ و مشخصات دقیق این ترازو را می توانید از لینک زیر که سایت اصلی خود کارخانه سازنده است دریافت نمایید (به تب Product Manual مراجعه شود ) . جهت دیدن مشخصات و قیمت هم به فروشگاه کوه نور مراجعه فرمایید.

در صورتی که ظرفیت 100 گرم برای جواهرات شما کم می باشد می توان از ترازوهای سری GF و FX  که از ترازوهای AND ژاپن می باشند استفاده نمایید. AND جهت این کار ترازوهای دقیقی از ظرفیت 300 گرم تا 600 گرم موجود دارد و کوه نور این ترازوها را برای شما بر روی حالت وزن کشی قیرات تنظیم می نماید. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 66900168 – بازرگانی کوه نور (بخش ترازو)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *