مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

ترازوی رطوبت سنج

از ترازوی رطوبت سنج  در آزمایشگاه ها برای اندازه گیری میزان رطوبت ماده ی مورد نظر استفاده میشود. مواد جاذب رطوبت هستند و رطوبت باعث ایجاد حباب در محصول می شود بدین منظور نیز از دستگاه رطوبت سنج استفاده می شود. جهت اندازه گیری رطوبت مایعات و پودرها نیز بسیاری از کارخانه ها نیاز به دستگاه رطوبت سنج دارند.

شرکت AND ژاپن دارای یک محصول رطوبت سنج می باشد. این ترازوی رطوبت سنج AND  با دقت 1 میلی گرم و ظرفیت 50 گرم عرضه می شود. مدل این ترازو MX 50 می باشد.

ترازو رطویت سنج AND مدل MX50

ترازو رطویت سنج AND مدل MX50

در این نسل جدید از ترازوهای رطوبت سنج  لامپ هالوژن جایگزین المنت شده است  که بدون نیاز به گرم شدن عملیات انتقال حرارت به وسیله اشعه مادون قرمز انجام داده می شود و آزمایش بلافاصله آغاز می گردد.

این دستگاه میزان رطوبت مواد را به صورت دقیق به صورت درصد ( 0 تا 100 درصد ) بر روی صفحه دیجیتالی خود نشان می دهد.

ترازوی رطوبت سنج AND مدل MX 50  دارای درجه حرارت خشک کننده  بین 50 تا 200 درجه سانتیگراد می باشد که می تواند توسط کاربر تنظیم شود .  این دستگاه داراي پنج برنامه اندازه گیری (استاندارد ، سریع ،  اتوماتیک ، تایمر و حالت دستی ) می باشد. روش اندازه گیری این دستگاه با گرم کردن مستقیم به وسیله لامپ هالوژن 400 وات و فیلتر SRA می باشد و دارای تکنولوژی وزن کشی و قابلیت تکرار پذیری بالا (SHS)  نیز می باشد.

این ترازو رطوبت سنج دارای حافظه می باشد و همچنین قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق  پورت ارتباطي RS232 را داراست.

جهت مشاهده مشخصات دقیق و فنی این ترازو سه فایل pdf زیر را دانلود نمایید.

 

ico_pdfBrochureico_pdf        Manualico_pdfUser’s Handook

 

یا به صفحه زیر مراجعه فرمایید.

ترازوی رطوبت سنج AND ژاپن

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *