مشاهده قیمت ترازوها و مشخصات آن ها

نمایندگی ترازوی AND ژاپن

با سلام

گروه کوه نور این افتخار را دارد که به عنوان نمایندگی فروش ترازوی AND در ایران فعالیت می کند. زمینه تخصصی ما فقط  ترازوی AND می باشد.

در ایران تنها این مرکز نمایندگی از ترازوهای and ژاپن را دارد و  فقط ترازو AND فروخته می شود. گروه بازرگانی کوه نور به عنوان وارد کننده و نمایندگی فروش این ترازوها به صورت عمده و تکی فعالیت می کنند .

متاسفانه در بازار ترازوهای چینی زیادی به اسم AND ژاپن فروخته می شود جهت مطمئن شدن از اصل بودن ترازو حتما سایت ما و سایت شرکت سازنده رو بررسی کنید.

جهت استعلام به سایت اصلی AND ژاپن یعنی www.aandd.jp مراجعه فرمایید.

همچنین کوه نور دارای مجوز از مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی وزارت بازرگانی کشور جهت فعالیت در زمینه فروش ترازوی and می باشد. جهت مشاهده نماد اعتماد الکترونیکی روی آن کلیک کنید.

گروه بازرگانی کوه نور جهت اطمینان مشتریان خود گارانتی 1 ساله که توسط خود کوه نور صادر می شود را ارائه می دهد و دارای خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

همچنین در جهت اعتماد مشتریان , ترازوهای AND ژاپن موجود در کوه نور  ,  3 روز امکان بازگشت ترازو در صورتی که ترازوی خریداری شده اصل and ژاپن نباشد  را دارد و پول شما بدون هیچ  قید و شرطی  به صورت آنی بازگشت داده می شود.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید ترازوی AND ژاپن با ما تماس بگیرید.

شماره تماس مستقیم فروش محصولات : 66900168 – 021

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *